banner

banner

donderdag 21 april 2016

Sneeuw in droom

Het is bijna volle maan, zou het daarmee te maken hebben? Maar ik droom erg veel de laatste dagen. Er ligt een boekje naast me waarin ik 's nachts de kernwoorden opschrijft, want de dromen volgen elkaar in een snel tempo op. 

Ik kan me niet meer veel herinneren over deze droom behalve dat het sneeuwde en ik moest toch echt ergens naar toe met de auto. Wie me kent, weet dat ik niet graag met de auto rijd, vooral niet met 1 oog. In deze droom was ik ook bang, maar de vastberadenheid om iets te moeten doen (ik weet niet wat, dat ben ik vergeten denk ik), was groter.

Droominfo.nl: Sneeuw in je droom vertegenwoordigt remmingen, verdrongen emoties en eventueel frigide gevoelens. Je zou je eens moeten laten gaan en proberen om al die emoties te uiten. Als je sneeuw ziet neervallen, staat je droom voor een nieuwe start. Het duidt op spirituele rust en kalmte.

Grote beer dromen: Een droom waarin sneeuw voorkomt, symboliseert de behoefte om onderdrukte emoties onder ogen te zien. Zie je sneeuw in de zomer of schijnt de zon over een besneeuwd landschap, dan ben je bezig om je tegenslagen en emoties te verwerken. Droom je van een sneeuwstorm, dan voel je je emotioneel koud. Deze droom kan ook staan voor een gebrek aan liefde en warmte in je familie kring.

Tja, wat kan ik zeggen? Het is alweer de nagel op de kop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten