banner

banner

vrijdag 22 april 2016

Broer dood in droom

Mijn dromen worden steeds onbegrijpelijker... Voor deze kan ik dan ook geen verklaring vinden. Misschien hussel ik gewoon dingen door elkaar. Heb pas met mijn broer gemaild en Prince is gestorven, misschien is het dat maar.

In deze droom is mijn oudste broer gestorven en hij lag opgebaard, maar ik durfde niet te gaan kijken. Dan komt iemand de kamer uit met een brood in zijn/haar handen. In dat brood was aan de bovenkant een vierkante holte uitgehaald, misschien om de assen later in te doen? Plots zag ik het brood ademen (???) en het was de geest/ziel van mijn overleden broer die erin zat.

Mijn andere broer wilde me troosten en kocht allerlei spullen om mijn terras op te fleuren en ook een nieuwe hamster. Die had de kleur van een sable fret.
In de volgende droom bracht iemand (mijn ex?) de hamster van boven naar beneden. Snowy en Chica zaten in de kleine zetel.

Het enige wat ik vind over een brood is dit: Brood in je droom vertegenwoordigt de basisbehoeftes in het leven. Brood wijst op de positieve aspecten en belangrijke dingen die je op je levensweg hebt opgedaan.

Maar dit maakt me zeker niet wijzer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten