banner

banner

vrijdag 15 april 2016

Droom over parallelle werelden en meer

Deze droom was zo mogelijk nog raarder dan de vorige. Geen idee hoe ik eraan kom. Maar de acteurs die Castle en Beckett spelen kwamen er ook in voor. We waren in een groot openbaar gebouw en er waren verborgen deuren die ik kon ontdekken. Ik weet niet goed of het een spel/tv programma was of het echte leven moest voorstellen.
Maar ik kon parallelle werelden naast elkaar zien en in elke wereld nam ik (en de anderen) andere beslissingen die ons leven beïnvloeden. En op die manier leefde ik verschillende levens. Het rare was dat ik van de ene wereld naar de andere kon gaan en soms mezelf tegenkwam. Op een bepaald moment ging ik naar een kamer om beelden te bekijken en daar waren nog 5 exemplaren van mij.
Er waren ook spelbrekers tussen (jonge meisjes die ook op mij leken) en die kwamen als verstekelingen per trein aan, maar niemand wilde me geloven. Dus ik kleedde me ook als jong meisje om te infiltreren en de zaak te onderzoeken.

Ik vond hiervoor zelfs een verklaring op grote beer dromen.nl!
Als je droomt over een parallel universum, dan staat dit voor een ongewone gebeurtenis.
Kwam je jezelf tegen in een parallel universum, dan begin je contact te maken met een onbekend aspect van jezelf dat voorheen onderdrukt of onderontwikkeld was.
Droom je van een jongere versie van jezelf, dan symboliseert dit gefrustreerde pogingen om fouten uit het verleden te herstellen of om gemiste kansen te grijpen.
Als je droomt dat je met de trein reist, dan staat dit voor je reis door het leven. Omdat een trein op rails rijdt, geeft dit aan dat je het gevoel hebt dat je geen keus hebt over de richting die je op gaat.
Droom je over een verborgen doorgang, dan staat dit voor verborgen kracht en je verlangen naar zelfonderzoek. Er is iets wat uit je onderbewuste naar boven moet komen. Wanneer dit gebeurt, zul je nieuwe mogelijkheden ontdekken en zal je bewustzijnsniveau toenemen.

En op droominfo.nl vond ik dit: Als je jonge mensen ziet in je droom, symboliseert dit een eind aan je zorgen en het verwerven van een frisse, nieuwe blik op de wereld. De droom zou ook het jongere aspect van jezelf kunnen vertegenwoordigen.

De volgende droom speelde zich ook weer aan de ouderlijke woonst af. Ik had bloemen geplant in de tuin en mijn moeder kwam zeggen dat ik ze dringend water moest geven want ze waren aan het sterven. Zou best kunnen, in het echte leven heb ik ook helemaal geen groene vingers ;-). Het werd snel donker en ik haastte me met de bloemen naar binnen want er gold een avondklok, dan begonnen de parallelle werelden. Nog nooit gehad dat dromen op elkaar aansloten!

Geef je in je droom bloemen water, dan besteed je meer tijd en energie aan je vrouwelijke kant. Het kan ook zijn dat je je emoties wat meer toelaat. Waren de bloemen dood of verdord of gooide je ze weg, wees dan niet arrogant of onverschillig. Deze droom kan ook betekenen dat je je volledig potentieel en talenten niet gebruikt.

In de volgende droom was ik in het huis in Hasselt bij mijn broers en voor het huis lag een onderdeel van een groene auto. De bumper inclusief nummerplaat.
Een nummerplaat in je droom staat voor de vrijheid om je eigen leven te leiden. De kleur groen staat voor gezondheid en geluk.

Dit kan toch echt geen toeval meer zijn! Dank je aan mijn engelen/gidsen om me op deze manier bij te staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten