banner

banner

dinsdag 19 april 2016

Droom over Indy en Celeste

Afgelopen nacht gedroomd dat ik Celeste (konijntje van een vriendin) en Indy ging koppelen. Ik merkte dat Celeste wat losse plukken bij haar kont had en probeerde ze uit te trekken. Daarbij merkte ik ook dat ze wat diarree had. Dus ik klemde haar onder mijn arm zoals je met een handtas zou doen (yeah right, dat zou me zelfs bij Indy niet lukken) en maakte haar poep schoon. Toen begon ik te koppelen in de keuken, maar Indy stoof als een furie achter Celeste aan, de living in. Celeste haar geluk was, dat ze op tegels durfde te lopen en Indy niet. Toen zaten ze ineens voor Indy haar kooi, Indy legt haar kopje neer en Celeste begon haar te likken.
En toen voelde ik ineens Indy op mijn voeten en werd ik wakker :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten