banner

banner

vrijdag 29 januari 2016

Veel en warrige dromen

Ik heb soms wel meer dan 6 dromen per nacht. Gezien ik geen boekje naast me heb liggen, schrijf ik ze niet meteen op als ze voorbij zijn. Ik kan me dus alleen deze droom herinneren.

Ik woonde blijkbaar in een flatgebouw en nam de lift. Maar ipv op en neer ging de lift dwars door het grote gebouw heen, van links naar rechts dus en ook de bochten rond enz. Het was een groot gebouw met veel glas, maar ook deze keer weer leeg, er liep geen mens rond.

Een droom over een lift vertelt je normaal over welke richting je leven zal uitgaan. Hoe moet ik dit dan interpreteren? Ik voel me alleszins heen en weer geslingerd de laatste maanden. Het wordt me teveel :(.
Het lege gebouw zou de leegte die ik vanbinnen voel, kunnen verklaren. Een glazen huis kan wijzen op dat ik me kwetsbaar voel of dat ik voel alsof er op mijn vingers gekeken wordt.

Ik maak een woelige tijd door, eerst de aanvraag bij FOD die vertraging opliep, Snowy die ziek werd en plots overleed, de leegte en het immense verdriet die ik sindsdien voel, de verandering dat ik van Galilei weer naar vdab verhuis. Ben bang voor de consequenties. Moet ik nu nog meer acties kunnen bewijzen? Waarom begrijpt niemand mijn lichamelijke beperkingen?
Indy die nu in de woonkamer woont, en toch blijft het gemis om Snowy. En dan verschijnt er ineens een grijs konijntje op mijn pad die een nieuwe thuis zoekt. Veel te snel, veel te veel in korte tijd...
Ze zeggen altijd: "God never gives you more than you can handle". Is dit een test dat ik mijn engelen meer moet vertrouwen? Waaronder natuurlijk Fluffy en Snowy.
Ik blijf ook de dubbele getallen zien die wel positieve dingen laten zien.
Laten we hopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten