banner

banner

vrijdag 22 januari 2016

Nachtmerrie over Indy

Ik slaap al weken slecht omdat ik zonder mijn wattebolleke niet meer tot rust kan komen. Maar nu worden de dromen ook heel onrustig en ze blijven daardoor lang nazinderen.

Ik droomde dat Indy bij mij in de woonkamer woonde (nog 6 keer slapen en dan is dat ook zo :)). Maar plots krijgt ook zij ademhalingsmoeilijkheden en ze stak haar tong uit haar bekje omdat ze echt geen lucht meer kreeg. En weer droomde ik dat de heimlich methode toepaste, maar deze keer bij haar. (kijk ook hier).
Ik bleef haar maar op een neer zwieren, maar het had geen effect :(. Ik voelde haar slap worden in mijn handen en toen werd ik wakker, ik kon het niet meer aan :(.

Lieve Snowy, vergeef me dat ik je niet heb laten inslapen. Je bleef me maar tekens geven dat je wilde doorgaan en dat het beter met je ging. Sorry dat je niet zachtjes bent gegaan jongen, het spijt me zo :(. Ik zou je nooit bewust pijn doen... Ik zal altijd oneindig veel van je houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten