banner

banner

dinsdag 5 januari 2016

Dubbele getallen en eekhoorntje

Sinds half november zie ik regelmatig dubbele getallen terug komen op de klok. Vooral 's nachts is het 4u44 en dat betekent: Duizenden Engelen omringen je op dit moment. Ze houden van je en steunen je. Je hebt een heel sterke en heldere verbinding met het engelenrijk, en je bent zelf een engel op aarde, je hebt niets te vrezen, alles is goed.

Zo ervaar ik mijn leven op dit moment niet, daarvoor is de pijn te groot. Maar het griezelige is wel dat toen ik deze dubbele getallen begon te zien, het ook bergaf ging met Snowy's gezondheid. 

Zouden de engelen/Fluffy me hebben proberen te waarschuwen? Of zou Snowy me hebben willen voorbereiden? Ik zal het wellicht nooit met zekerheid weten. 
Feit is dat er weer een engeltje bij is in mijn leven die over me waakt. Onze hartjes zijn altijd samen lieve jongen, waar we ook zijn...

Het eekhoorntje kwam deze voormiddag op mijn pad toen ik terug kwam van boodschappen doen. Plots zat het diertje op de stoep en het wilde de straat oversteken. Gelukkig deed hij/zij het niet. Het was wel een heel donker eekhoorntje, ik vermoed dat dit de wintervacht is.

Als totemdier heeft de eekhoorn deze betekenis: Eekhoorns lieren ons een balans te vinden in de kringloop van nemen en geven. Als we een van beide kanten overdrijven, kan een eekhoorn verschijnen om ons bij te staan. Eekhoorns zijn meesters in het voorbereiden. Tegelijkertijd echter herinneren ze ons eraan dat we bij het nastreven van onze doelen ook altijd de tijd moeten nemen voor sociale omgang en spelen. Werken en spelen gaan hand in hand; zo niet, dan zou ons werk ons wel eens problemen kunnen bezorgen en hoe langer hoe moeilijker en minder vruchtbaar worden.

Het zouden Snowy's woorden kunnen zijn... Zelfs toen hij ziek was, speelde en knaagde hij nog regelmatig aan zijn wortelhuis, weiderol en knabbelrol. Uiteraard rustte hij ook veel, hij was ook hoogbejaard. 

Dank je wel mijn lieve jongen om dit teken naar me te sturen. Zo weet ik dat je nog bij me bent!
Love you my beautiful baby boy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten