banner

banner

zondag 1 april 2007

Verwarde droom

Ja, deze nacht heb ik zeer onrustig gedroomd. Nochtans heb ik van Sanny kruiden gekregen om beter te slapen waarvoor nogmaals dank by the way. 
Mijn droom begon ergens in een winkelcentrum waar ik met nog andere mensen was, wie dat waren heb ik niet gezien. We besloten een ijsje te eten maar voor de verkoper het aan mij gaf likte hij er zelf enkele keren aan. Ik vroeg me hardop af of dit verborgen camera was of zoiets. Toen vielen er druppels van het plafond en ik zag het gevaarlijk snel doorbuigen. We konden nog net op tijd weglopen voordat het hele plafond naar beneden kwam.
Dan waren we opeens op school en daar was blijkbaar het één of ander experiment aan de gang. Alle leraars zaten mee in het complot en de leerlingen waren "gevangenen". We liepen door de gangen maar vonden nergens een uitweg om te ontsnappen. En onze ouders waren erg ongerust want ze waren nergens van op de hoogte. Het werd ondertussen al donker en we bleven maar door de gangen dwalen, toen werd ik wakker.
Ik kan er niet echt een verklaring voor vinden. Behalve misschien dat ik mij misschien verdwaald voel in mijn leven omdat het geen vaste structuur heeft en nog vol onzekerheden zit. De tijd zal het zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten