banner

banner

zaterdag 14 april 2007

Pony's en spin

Het is uitzonderlijk warm weer voor april, vandaag zou het zelfs 27°C worden!
Ik probeer zoveel mogelijk te genieten en weerstand op te bouwen zodat ik niet weer een zonneallergie ga krijgen. Ook Snowy speelt veel buiten, Fluffy heeft er blijkbaar niet echt behoefte aan.
En met dit goede weer staan er ook weer pony’s in de wei, kijk maar.



Nu over naar de spin, ik ben er ontzettend bang van en vind het vieze beesten hoewel ik weet dat ze nuttig zijn. Natuurlijk valt een dikke zwarte spin op een witte muur goed op en ja hoor, daar hing er eentje! Bij dit weer en dan ook nog overdag één zien, dat kan niet anders dan een betekenis hebben!

"Als een spin je opgezocht heeft, stel jezelf dan enkele belangrijke vragen. Weef je je dromen en visioenen niet tot werkelijkheid? Laat je je creatieve talenten ongebruikt? Heb je het gevoel dat je in een web gevangen of opgesloten zit? Moet je beter op je evenwicht letten en op waar je gaat in het leven? Zijn anderen om je heen misschien uit balans? Zou je moeten gaan schrijven? Voel je de drang om iets te schrijven of te tekenen, maar doe je daar niets mee? Onthoud dat de spin kennis van het oeralfabet bezit en bewaart. Ze kan je leren creatief van het geschreven woord gebruik te maken en het te laden met toverkracht, zodat je woorden degenen die ze lezen in je web vangen." 
uit: Luisteren naar Dieren van Ted Andrews.

Dit is de echt wel de nagel op de kop!!! Gisteren zei ik nog tegen mijn vriendin dat ik last heb van spierpijn en dat ik een evenwicht moet vinden tussen al mijn activiteiten.
Bovendien heb ik plannen om een boek te schrijven! Waarover ga ik nog niet verklappen maar ik ben volop met de voorbereidingen bezig! Behoorlijk heavy allemaal maar nu weet ik tenminste waarmee ik rekening moet houden.

Oh ja, voor wie het zich afvraagt: ik heb de spin opgezogen met de stofzuiger.  
Mooi is dat hè, komt dat beestje mij nieuws vertellen over mezelf en dan doe ik zoiets. Maar mijn angst is zo groot, vergeef me…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten