banner

banner

vrijdag 30 maart 2007

Gezondheidssteentje

Ik heb al jaren last van sinusitis en momenteel zit ik aan de maximum medicatie die ik mag nemen. Het enige wat ik nog zou kunnen bijdoen is inhaleren maar dat is moeilijk als je bijna niet thuis bent.
Dus dacht ik: laat ik ook eens edelsteentherapie proberen, het staat tenslotte ook op mijn site.  
Mijn vriendin heeft het al eens geprobeerd zonder resultaat maar zij was wel zo lief om mij een aquamarijnsteentje cadeau te geven, nog eens bedankt Brigitte.  
Helaas heeft het bij mij na een week ook nog geen resultaat, integendeel, mijn bonkende hoofdpijn wordt nog erger. Het enige wat ik nog kan proberen is het steentje op 2 april eens op te laden in de volle maan en dan maar hopen.
Nu ja, op zich is het een mooi steentje dus zelfs als het niet werkt, heb ik er een mooi juweeltje bij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten