banner

banner

zondag 4 maart 2007

Spinnendroom

Eigenlijk was dit slechts een onderdeel van de droom maar de rest kan ik me niet meer herinneren. Dit natuurlijk wel omdat dit het gruwelijkste deel was, jakkes. Ik ben toch zo bang en vies van spinnen.  
Ik was op mijn kamer in het ouderlijk huis en ik hoorde iemand (waarschijnlijk mijn broer want dat was zo een pestkop) zeggen: "oh kijk een dikke spin, die ga ik haar laten zien."
En daar stond dus iemand voor mij (ik kon niet zien wie) met nog niet eens zo een heel grote spin maar wel zo een dikke vette met van die harige poten. En hij hield die op 1 cm van mijn neus af! Ik kon de kaken gewoon zien open en dicht gaan!     
Ik probeerde te gaan lopen en werd toen – al stampend – wakker! Moet je niet vragen hoe bang ik ben…
Ik weet niet of dit een echte betekenis heeft, een spin zou voor een verpletterende vrouwelijke figuur staan. Kon daar nu geen ander symbool voor bestaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten