banner

banner

zondag 18 maart 2007

Horloge in droom

Weer een heel tijdje geleden maar ik ben ziek geweest en blijkbaar is dat toch een blokkade voor eventuele ervaringen.
Afgelopen nacht heb ik vrij veel gedroomd maar ik kan me maar 1 ding glashelder herinneren. Lorenzo en ik kwamen thuis, ik stapte uit de auto en zag plots mijn horloge op de inrit liggen. Ik wist nog niet eens dat ik ze kwijt was.
De betekenis? De tijd loopt door. Verspil geen tijd. Het is later dan u denkt. Een waarschuwend teken. Iedere seconde telt, zowel in vreugde als verdriet. Je kunt dit opvatten als een aanmaning, als je die aanvaardt staat je een groot geluk te wachten.
Waarom zijn dromen altijd zo vaag? Ik ben met zoveel dingen bezig dat het moeilijk te achterhalen is waarop deze droom nu effectief slaat. Als ik eens wat meer tijd (!?) heb, ga ik er over nadenken. Of is dat wat de droom wil zeggen? Dat ik mijn tijd efficiƫnter moet indelen, betere planningen moet maken zodat er meer tijd overblijft voor andere dingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten