banner

banner

zaterdag 24 februari 2007

Kaartlegging

Van mijn schoonzus heb ik als kerstcadeau Tarotkaarten gekregen. Ik heb sinds al wat zitten oefenen maar de uitkomst van de laatste weken vind ik vreemd. Eerlijk gezegd zag ik de kaarten maar als een spel en ik sta zeer sceptisch tegenover toekomstvoorspellingen op eender welke wijze. Ik geloof nog altijd dat je de toekomst zelf in de hand hebt. Hoewel…

Ik stel telkens een vraag m.b.t. werk. Al 2x na elkaar zeggen de kaarten dat mijn verleden in harmonie is en dat er een man met een bleek aangezicht een spelbreker zal zijn (geen idee wie dat is). Verder dat ik naar een bruiloft of doop zal gaan, dat een alleenstaande sterke vrouw in mijn leven zal komen en dat ik moet vertrouwen op mijn intuïtie.
Ik vond deze op het eerste zicht wat onheilspellend, maar ik zal per kaart de betekenis uitleggen. Ik doe voorlopig ook alleen maar de kruislegging omdat ik de andere nog te moeilijk vind.


Kaart 1 = het verleden en de invloed die het nog heeft op uw vraag (beneden) De Dood: een positieve grote verandering in het leven.
Kaart 2 = hindernissen op uw weg (links) Staven 8: allerlei soorten communicatie: telefoon, brieven enz. Goed nieuws is onderweg.
Kaart 3 = gunstige invloeden (rechts) Het rad van fortuin: het einde van huidige problemen en een aantal opvallende buitenkansjes.
Kaart 4 = de nabije toekomst (boven) Staven 10: zware plichten en een vlijtig, gestresseerd leven. Eventueel moeten er verplichtingen verdwijnen.
Kaart 5 = de verre toekomst (midden) Zwaarden Koningin: Volwassen zelfstandige vrouw, mogelijk gescheiden of weduwe. Uiterst bedacht op verborgen gevoelens en mag niet worden onderschat.
Kaart 6 = het uiteindelijke resultaat van uw leven (uiterst rechts beneden) Zwaarden 10: slechtste kaart van het spel. Toont het dieptepunt van het lot. Omdat het onmogelijk nog erger kan, moet er wel verbetering volgen. Van hieruit leidt de weg slechts omhoog!

Eigenlijk slaat het wel ergens op. Financieel kunnen we niet dieper gaan en we zeggen regelmatig tegen elkaar dat we er alleen nog maar op vooruit kunnen gaan. Dus wie weet heb ik binnenkort wel werk! Sowieso solliciteer ik aan de lopende band maar er is 1 gesprek dat echt voorspoedig gelopen is, ondanks (of misschien dankzij mijn griep). Fingers crossed! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten