banner

banner

woensdag 20 januari 2021

Boodschap van Sunny

Ik heb nog steeds contact met de dierentolk die met Indy heeft gepraat, voor en na haar dood. Ik stelde haar een korte vraag, nl: "Wat doe ik als mijn gevoel iets totaal anders zegt dan wat ik "hoor te doen"?"
Ik weet dat het beter is om 2 konijnen te hebben. Maar Sunny "vertelt" mij dat hij nu intens geniet van de rust en dat hij alles op zijn eigen tempo mag doen en geen rekening moet houden met iemand anders. Moeilijk hoor, ik ben voortdurend in conflict met mezelf.

Haar antwoord: "Ik denk dat je mijn antwoord wel weet. Sunny vertelt jou dat inderdaad. Je ziet het met je ogen met je gevoel, hoort het met je hart. Je verzint het niet zelf. Uitzonderingen bevestigen de regel Corina. Dus volg jij maar lekker jouw en Sunny's gevoel."

Ik antwoordde vervolgens dit: "Dat is nog een les die ik moet leren, zulke kritiek naast me neerleggen en 100% vertrouwen op mijn gevoel."

Zij antwoordde: "Moeilijk he die kritiek? Sommige dingen zijn zo moeilijk af of aan te leren. Jij ziet dat hij het goed doet, jij hebt hem gezien met een evt partner. Ik ga het gewoon aan Sunny zelf vragen. Goed? Of hij nog gelukkiger zou zijn met een vriendinnetje. Ik hoor hem nu al zeggen: "Ik heb al een vriendinnetje. Hij vindt het heerlijk al die aandacht voor hem. Heeft hij echt nodig om voor iemand speciaal en belangrijk te zijn. Dat je achter zijn behoeftes staat wat een ander ook zegt. Ik denk dat hij speciaal bij joh gekomen is om je die les te helpen leren. Hij glundert helemaal: "Ik, een Leraar." Is voor zijn eigenwaarde heel belangrijk en goed dat hij zo'n belangrijke taak heeft. Ik hoor hem nu glunderend zeggen: "Ik ben belangrijk voor iemand."
Ik schiet er helemaal vol van als ik zijn blijdschap voel."

Ik vertelde haar vervolgens hoe dankbaar ik ben dat ze ons wil helpen en ook over het speciale moment tussen ons van enkele weken geleden. Ik zat ook nog te denken aan de "toevallige" samenloop van omstandigheden. Sunny's geboortedatum wordt geschat rond 20 oktober 2020. De datum waarop Indy haar oogje bezeerde en de darmproblemen in gang werden gezet. Misschien denk ik nu te ver, maar voor mij voelt het alsof het universum haar einde en zijn begin in werking heeft gezet. Ik mis Indy nog heel hard, maar de dankbaarheid dat ik haar heb mogen kennen, weegt nu meer door. Ik zou het niet anders gewild hebben en zou die 6 bijzondere jaren niet hebben willen missen 💖💜

Haar antwoord: "Wat bijzonder Corina. Geloof me, als dit jouw gevoel is dan is het zo. De datumovereenkomst is ook zo specifiek. Het is niet te bevatten omdat het zo complex en groots is maar ik besef steeds dieper dat echt alles geregeld wordt door ons en onze vrienden ver voor we geboren worden met zoveel zielen op elk niveau. Hoe we met elkaar dingen afspreken die we van elkaar willen leren. En ook al lukt het ons duizenden keren niet iedere keer komt er weer een nieuwe mogelijkheid. Dat geeft me zo veel moed en kracht om iedere keer weer opnieuw te proberen. Je bent een heel lief waardevol mens. Je mag best wel beetje trots op je zelf zijn.🙏♥️🙏"

Ik vertelde haar het volgende: "Nadat ik jouw woorden had gelezen, zag ik trouwens plots een dikke huisspin zitten in de keuken! Niet de tijd waarop je ze verwacht te zien. Ben er ook bang van maar heb ze netjes buiten gezet hoor 😉.
Maar kijk wat ze betekent: https://uitjebewust.nl/de-spin/"

Ze zei: "Gaaf he hoe je dan een bevestiging gestuurd krijgt. Juist omdat het niet echt spinnentijd is valt het dan zo op. Wat dus precies de bedoeling is. Nou dan hoor je het ook van een ander. Is voor mij dus ook weer een bevestiging he. Bedankt meid. En zo helpen we elkaar."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten