banner

banner

dinsdag 5 januari 2021

Bijzondere ervaring met Sunny

Ik was Sunny deze morgen aan het knuffelen op zijn pluche huis. Hij was volop aan het genieten en maalgeluidjes aan het maken. Ik dacht terug aan de eerste keer dat we elkaar ontmoet hebben. In de opvang mocht ik hem bijna dadelijk uitgebreid aaien en overal aanraken, terwijl het meisje van de opvang hem alleen maar mocht aaien als hij een snoepje kreeg.

Ik zei tegen hem: "Het is alsof wij elkaar toen al kenden hè. Ben jij een konijntje van vroeger?" En ineens gaat zijn hoofdje omhoog en kijkt hij me aan.

Ik kreeg een rilling en zei: Fluffy? Snowy?, maar daar kwam geen reactie op. "Een konijntje van vroeger toen ik klein was?" en weer keek hij me aan. 

Als ik kind heb ik die kleur gehad en ik heb die altijd prachtig gevonden.

Ik weet niet of het toeval was of echt. Ik vind het zelf moeilijk om te geloven. Maar wel héél speciaal.

Achteraf bedacht ik me ook nog dat het misschien mijn hondje Fifi of haantje Bolleke kan geweest zijn. Bolleke was ook oranje. Van Fifi heb ik helaas geen foto, zij was bruin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten