banner

banner

maandag 28 september 2020

Dromen over Indy

Zondag 27/09/2020 (dutje)

In deze droom was ik verdrietig en iemand vroeg waarom. Want Indy zat gewoon voor de deur te wachten tot ze naar buiten mocht. 

Zondag 27/09/2020 (nacht)

Ik heb weer gedroomd over Indy, maar het was geen leuke droom. Ze zat boven op een kamer en wilde niet eten. Ik gaf brokjes, havermout, zonnebloempitten en ze wou niks. Ik wou nog andere dingen proberen, maar geraakte letterlijk niet vooruit omdat er overal rommel op de grond lag. De boodschap van die droom lijkt me duidelijk. In werkelijkheid had ik ook het gevoel dat ik maar niet vooruit geraakte en dat ik tegengewerkt werd.

Vrijdag 25/09/20

Vanmorgen werd ik al om 5u wakker omdat ik dacht dat ik haar tegen mijn been voelde. Misschien was dat ook wel zo. 

Donderdag 24/09/2020

Ik had voor ik ging slapen aan haar gevraagd of ik haar nog eens mocht voelen. En dat was ook alles 😉, heb haar mooie oogjes niet mogen zien. Heb altijd het gevoel gehad dat ze een beetje autistisch was. Ze bleef stuurs vasthouden aan een bepaald ritme en was helemaal van slag als dat veranderd werd. Of zou ze "gewoon" extreem hooggevoelig zijn? Anyway, in de droom zat ik achter haar, zij was hooi aan het knabbelen denk ik. Ik had haar heupjes/billetjes vast en gaf kusjes op haar rugje. En ik aaide haar mooie lepeloortjes en zacht achterhoofdje met mijn vinger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten