banner

banner

maandag 9 november 2015

Nachtmerrie over Snowy

Ik ben bang om Snowy te verliezen, zoveel is duidelijk :(. Hij begint meer last te krijgen van stijve pootjes, valt soms om en ligt dan even te spartelen. Meestal geraakt hij zelf overeind, maar het gebeurt ook dat ik hem moet helpen. Voor alle zekerheid sluit ik hem dus op in zijn kooi als ik weg ga.

Maar nu naar de droom. Ik droomde dat hij veel nieste en moeilijk kon ademen. Ik pakte hem met mijn linkerhand op zoals je een zittend teddybeertje oppakt, die houding nam hij ook aan in mijn droom. Toen ik hem goed bekeek, zag ik een strootje in zijn rechterneusgat steken. Ik trok het er voorzichtig uit en er kwam een hele klodder snot mee. Toen dit verwijderd was, zag ik zijn borstkasje heel diep in- en uitademen, iets wat hij al lang niet meer kon.
Toen werd ik geschrokken wakker, het was 4u30 en ik heb nauwelijks nog geslapen :(.

Deze foto is van eergisteren tijdens ons ochtendlijk knuffelkwartiertje. Love you so much, my beautiful baby boy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten