banner

banner

zondag 15 november 2015

Droom over struisvogels en gorilla bij de buren

Vraag me niet hoe ik aan deze droom kom...

Ik wandelde van de bakker naar mijn huis en mijn ex (J!) was bij mij. Ook geen idee waarom ik over hem droom.
De buren waren aan het verbouwen, er liepen veel werkmannen rond en een gedeelte van het huis was afgebroken. 
Plots zag ik dat 2 van hun 3 struisvogels over de straat liepen. Ter info: mijn buren hebben echt geen struisvogels ;-). In de tuin zag ik nog 1 struisvogel rondlopen en een gorilla... Ter info, mijn buren hebben ook geen gorilla ;-).
Samen met J probeerde ik de struisvogels te vangen en via het wegje achter mijn huis weer naar de tuin van de buren te leiden.

Deze droom kwam net na de terroristische aanslagen in Parijs, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.

De verklaring volgens grote beer dromen:

Een struisvogel in je droom betekent dat je de realiteit niet onder ogen ziet. Je kunt in een ontkenningsfase zitten of een situatie niet willen accepteren.
Ik denk dat het met mijn gezondheidssituatie te maken heeft en dat ik nu  probeer 66% te halen. Ik denk dat het niet zal lukken. Probeert de droom te vertellen dat ik er mee moet stoppen? Of dat ik moet stoppen met negatief denken?

Komt er een gorilla in je droom voor, dan staat dit voor brute mannelijke kracht en dominantie.
De aanslagen?

Als je droomt over je ex, dan doet iets uit je huidige leven je aan de situatie denken zoals die toen was met je ex. De huidige situatie haalt vergelijkbare gevoelens omhoog bij je.
Deze droom kan een waarschuwing voor je zijn om op te letten op hetzelfde of vergelijkbaar gedrag in een huidige relatie.
Wat je geleerd hebt van een relatie uit het verleden moet je nu toepassen om niet dezelfde vergissing te maken.
Ik heb geen huidige relatie en weet ook niet waarom ik over die ex droom. Hij is al meer dan 20 jaar uit mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten