banner

banner

vrijdag 27 november 2015

Droom over muizen/hamsters

In deze droom woonde ik in mijn ouderlijk huis en mijn ouders leefden nog allebei. Ik weet niet meer hoe de muizen er kwamen, maar ze liepen plots rond en ik pakte hen onmiddellijk op. En als bij toverslag waren de staartjes verdwenen en hadden ze stompstaartjes zoals hamstertjes hebben. Eentje was een driekleur, net als Mocca. En de andere was een pluizig oranje wezentje zoals Sproet, maar had een satijnvacht zoals Shiny.
Ik genoot ervan hen te kunnen voelen en over mij te laten lopen.

Ik hoef geen verklaring op te zoeken over deze droom. Ik mis mijn vorige hamstertjes en ik mis een hamstertje in mijn leven :(. Deze diertjes zullen altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben, ze zijn zo koddig en fantastisch. 
Toch laat ik nu mijn verstand boven mijn hart spreken. Want ik weet dat ik dit zowel financieel, fysiek als emotioneel niet meer aankan.

Ook de afgelopen dagen heb ik bijzondere dromen gehad. Maar omdat ik me 's morgens moest haasten en geen tijd had om ze dadelijk te noteren, ben ik ze vergeten, jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten