banner

banner

vrijdag 22 februari 2013

Snowy in mijn droom

Ik heb enorm vast geslapen (wellicht door de vermoeidheid) en daarom herinner ik me bitter weinig van de droom.

Het speelde zich af aan de rand van het bos. Dit bos werd gescheiden door een weg, een 2-vak-rijbaan. Het leek alsof ik aan het kamperen was. Maar om de een of andere reden moest ik telkens weer de weg oversteken. Een weg waar continu auto's aankwamen. Snowy was bij me en volgde me overal. Ook als ik de gevaarlijke weg overstak, waarbij ik me heel onrustig voelde.
Hieronder staat wat ik op internet als uitleg vond, de spijker op de kop volgens mij! Ik zei laatst nog tegen mijn vriendin dat ik me geleefd voelde, dat anderen continu beslissingen in mijn plaats nemen. Het groen aan weerskanten van de weg heeft wel een positieve betekenis, dat is een opsteker!

Dromen dat je de weg oversteekt wil zeggen dat, je om een of ander reden je levensweg niet verder zet. Wanneer je bijvoorbeeld je weg niet verderzet omdat je op dat moment geleefd wordt door anderen. Of dat je de weg niet verder kan zetten omdat andere mensen je tegenhouden, of dat ze je de verkeerde weg aangeven. Dit zijn verwerkingsdromen. Is de kant van de weg begroeid met groene gewassen, dan wil dat zeggen dat je op korte tijd groeit in je bewustzijn.

Op een andere site vond ik dit: Dromen over konijnen hebben veelal een positieve betekenis. Een droom over een konijn zegt je dat succes op zakelijk vlak bijna onvermijdelijk is. Ook op andere gebieden lacht het geluk je toe. Dromen over witte konijnen voorspellen trouw van een geliefde.

Hm, ik heb geen geliefde meer, maar mijn ex blijft wel nog in mijn leven omdat we samen het huis blijven betalen waar ik in woon. Of gaat het hier over de toekomst en een andere geliefde? Spannend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten