banner

banner

zaterdag 23 februari 2013

Droom van vriendin

Een vriendin mailde me onlangs dat ze over mij gedroomd had! Met haar toestemming plaats ik de droom hier maar zonder haar naam :(. Ik weet het en dat is voldoende.
 
"Wij zaten in een huis, jouw thuis, maar het zag er anders uit en er kwam een jong meisje dat helderziend was je helpen. Maar ze zei algemene dingen, ik zei tegen jou dat iedereen dat kon. Toen ze dat hoorde kwam ze bij ons staan en zei tegen je dat ze het volgende keer over het geweerschot zou hebben met jou. Toen rende jij naar je kamer al huilend en toen ik jou volgde om erover te babbelen, zei je dat je graag even met rust wou gelaten worden, maar je was heel fel aan het huilen en het was blijkbaar iets uit jouw verleden. 

En dan daarna droom ik dat ik in een huis zit met iemand die allemaal spinnen kweekte. Een soort hooiwagens, maar hij noemde ze bergspinnen. Zijn heel huis vol met zelfs in de deuropening een web waardoor ge moest bukken om binnen te gaan. En schrik dat ik had! Maar ik ging toch niet weg want er was iemand bij me, maar ik weet niet wie."

Tot zo ver haar dromen, hier volgen de verklaringen.

Geweer:
Droom je over een geweer, dan voel je je onder druk gezet door een man (pa? L?). Dit symbool kan ook staan voor onderdrukte angst en de behoefte aan bescherming. Als je droomt dat je op iemand schiet met een geweer, dan staat dit voor grote boosheid die je tegenover iemand voelt (ook weer pa, L?). Schiet er iemand op jou, dan voel je je door iemand aangevallen. Hoor je dat er geschoten wordt, dan voel je je onveilig. Je hebt het gevoel dat er gevaar dreigt, maar je weet niet waar vandaan. 
Alles kan eigenlijk wel kloppen, alle gevoelens die hier staan, heb ik wel in meer of mindere mate.

Spinnen:
Dromen over een spin voorspelt dat u energie en voorzichtigheid bij uw werkzaamheden hanteert en dat u zich gelukkig zult voelen. Een spin zien die een web maakt voorspelt dat u zich gelukkig en veilig zult voelen binnen de muren van uw eigen huis. Een droom over vele spinnen die hun web rond u hebben gemaakt is een gunstig voorteken; dit voorspelt geluk, een goede gezondheid en vele vrienden. Dromen over een grote spin die een confrontatie met u aangaat voorspelt dat u snel het geluk zult vinden. Wanneer u in een droom een grote en een kleine spin ziet die op u afkomen wijst dit op voorspoed en dat u gedurende een tijd bijzonder succesvol zult zijn. Als de grote spin u bijt zullen tegenstanders uw geluk wegnemen. Als de kleine spin u bijt betekent het dat u zich zult ergeren en last zult hebben van jaloezie. Dromen dat u wegvlucht van een grote spin wijst erop dat u het geluk zult kwijtraken door ongunstige omstandigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten