banner

banner

woensdag 13 februari 2013

Droom over Fluffy

Ik vind het zo fijn dat Fluffy blijft opduiken in mijn dromen. Op die manier is ze nog altijd bij mij én kan ik haar nog aanraken.
In deze droom woonde ze in zo een klein, standaard houten hok wat je in de dierenwinkels kunt vinden. Dit hok stond op de slaapkamer van mijn broers in het ouderlijk huis. Geen idee waarom dit hok en juist deze plaats, misschien kom ik er ooit wel achter.
Ze was in deze droom ook al bejaard en kon niet meer zelf in haar hok. Om de één of andere reden kon ik die dag niet bij haar zijn en had ik een oppas (mijn ex) gevraagd. Toen ik echter bij haar ging kijken, liep ze nog altijd los op de kamer. Maar daar was geen hooi, voer of water aanwezig. Ik werd heel boos en begon te tieren waarom hij haar niet in de kooi had gezet enz. Nu had ze zich moeten redden met de sprietjes hooi die toevallig uit het hok waren gevallen. Zijzelf scheen het zich niet echt aan te trekken. Ik ging bij haar op de grond zitten, nam haar in mijn armen zoals ik dat altijd deed en gaf haar een kusje op haar lieve dikke wangen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten