banner

banner

zaterdag 7 maart 2009

Droom over Fluffy

Vannacht heb ik een erg leuke droom gehad die me een warm gevoel bezorgde. 
Ik droomde over Fluffy en ik denk dat ze nog jong was in de droom. Gisteren moest ik er nog aan denken hoe fijn we het vroeger toch hadden met ons tweetjes en hoe gezellig het was als ze bij me op de zetel zat. 
Niet dat ik spijt heb van Snowy of de koppeling met hem hoor, Fluf is duidelijk veel gelukkiger nu met een vriendje aan haar zijde. 

Ik herinner me niet meer veel van de droom. Het stuk dat me wel nog helder voor de geest staat, was o.a. het moment dat ze op Lorenzo’s schoot sprong. Hij zette haar dadelijk weer terug af want ze mag niet in de zetel. Ik had medelijden en pakte haar weer terug op schoot. Net als vroeger in het echte leven, ging ze in mijn droom op haar achterpootjes staan en leunde ze met haar voorpootjes tegen mijn borst en haar lieve snoet keek me vertederend aan. 

Waarschijnlijk denk ik met weemoed terug aan deze tijd omdat mijn lieve meid dit jaar alweer 8 jaar wordt en ze toch enige sporen van ouderdom begint te vertonen. Soms een traanoogje, wat mager geworden… Gelukkig is aan haar gedrag niets te merken en ik hoop dat ik mijn kleine meid nog héél lang bij me mag hebben. 
Hier is nog een recente foto van haar. Fluffy in het wc-tje in de speelhoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten