banner

banner

zondag 15 februari 2009

Rups

Ja het is behoorlijk lang geleden dat ik nog iets gepost heb. Zoals gewoonlijk is het druk druk druk ;-). 
Maar er is me toch weer iets merkwaardigs overkomen. Toen ik de groenteschotel van de konijnen ging klaarmaken, zag ik tussen de andijvie een groen rolletje liggen. Ik stootte er even tegen met mijn vinger en tot mijn verbazing was het een rupsje. Nog een geluk dat ik alle groenten altijd goed was. 
Nadat ik enkele foto’s had genomen, heb ik het diertje buiten tussen de klimop gezet en dan hoop ik maar dat hij dat zal overleven. Ik ken niets van rupsen, weet ook niet welke rups het was of welke vlinder het zou worden. Als iemand me aan de hand van onderstaande foto’s info zou kunnen bezorgen: graag :). 
Ik vind er maar weinig spirituele info over, dit is alles wat ik kon vinden: geluk en nieuwe geboorte. Nadat ik het beestje gezien heb, zijn me wel enkele leuke dingen overkomen. En als er nog komen, zijn ze meer dan welkom. 
De foto’s:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten