banner

banner

dinsdag 7 oktober 2008

Hamsterdromen

In de nacht van 4 op 5 oktober heb ik gedroomd over een witte hamster (toevallig zie ik deze ook heel graag). Hoe en wat weet ik helaas niet meer, enkel dat ik haar heel dichtbij mijn gezicht had en dat ze net zo een snoetje als Shiny had. 

Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik opstond, beneden kwam en plots terug de hamsterkooi zag staan. Het eerste wat ik normaal gesproken zie als ik de deur van de woonkamer opendoe. Nu staat ze er natuurlijk niet meer maar in mijn droom wel en Shiny zat erin. Net zoals ik haar kende als ze pas wakker was: veel lawaai maken onder haar verdieping en met een geweldig ochtendhumeur. Ze bonkte altijd met haar rugje onder de verdieping als ze opstond om vervolgens met haar trap te gaan gooien. Wat mis ik die geluiden… ben blij dat ik ze nog af en toe in mijn dromen hoor. Haar ochtendhumeur was trouwens vlug over hoor, het duurde niet langer dan enkele minuten en dan zag ik het mooie snoetje met die guitige blik. Ik mis je nog steeds lieverdje…:(.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten