banner

banner

zondag 11 november 2007

Finito!

Yes! Gedaan! Schluss! Gisteren was mijn laatste werkdag. Wat die job betreft toch :). En tjonge wat een afscheid het was. Mijn bazin vond het niet nodig om meer te zeggen dan: "voilà, dat was het dan, veel chance en misschien zien we u nog eens". Tja, dan weet je het wel hè. Mijn baas had tenminste toch de beleefdheid om mij een hand te geven. Ik denk dat het voor beide partijen een opluchting is dat ik weg ben. Ze konden er echt niet tegen dat ik de puntjes op de i wilde en regelmatig advies vroeg aan mijn vakbond. Zo ook 2 dagen voor mijn vertrek. Als eindelijk mijn loon gestort wordt, merk ik dat ik zomaar eventjes 150 € minder heb gekregen! Volgens mijn baas omdat ik in oktober 2 weken ziek ben geweest. Natuurlijk laat ik het hier niet bij en inderdaad: mijn baas moet mij die 2 weken wel degelijk betalen. Blijkbaar krijgt een bediende in proeftijd slechts 2 weken vergoed ipv een maand maar toch, daar heb ik dus recht op. Het bureau dat de lonen berekent en ingeeft, beweert dat iemand een foutieve code heeft gebruikt. Kan natuurlijk maar het wordt gelukkig wel geregulariseerd, oef! 

Vanaf nu ga ik me allereerst concentreren op mijn gezondheid en weer eens wat genieten van de kleine dingen want dat heb ik serieus naar de achtergrond geschoven. En nu kan ik weer tijd maken voor de dingen die ik graag doe en die ik heb moeten uitstellen: mijn boek afwerken, de spirituele site eens updaten, bezoekjes brengen aan familie en vrienden, genieten van mijn beestjes enz. De cursussen komen later wel. 

Oh ja en mijn vriend had nog een heel leuke verrassing voor mij: een nieuwe gsm! Mijn bijna 5 jaar oude Nokia 3510i was het aan het opgeven en viel dikwijls uit. Maar de nieuwe (Nokia 6080) is een fijn dingetje: met foto- en videocamera zodat ik steeds nieuwe fotootjes van de beestjes op het scherm kan plaatsen. En ach, nog zovele snufjes maar die moet ik nog allemaal uitpluizen. Maar nu ga ik van welverdiende rust genieten. Bovendien ben ik ook nog snipverkouden dus kan ik die rust goed gebruiken. 
Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten