banner

banner

zondag 17 juni 2007

Vervolg van konijnen

Hoewel ik helemaal geen reactie terug krijg van de nijnen, werkt de totale aanpak toch wel.
Misschien vergt luisteren ook wel regelmatige training en de laatste tijd heb ik me er weinig mee bezig gehouden.
Maar om verder te gaan: het keutelen en plassen is al veel minder, op sommige dagen vind ik zelfs helemaal niks in huis. Ik ben trots op hen en wil hen dan plat knuffelen en net dat mag natuurlijk niet. Ik hou nog even vol, hopelijk komen we snel zo ver dat ik alle tapijtjes en zo kan terug leggen.
Ik heb goeie hoop!  
Vorige week was ik jarig en van mijn zus heb ik een stenen konijn gekregen dat natuurlijk uitgebreid moest besnuffeld worden.



Voor de rest valt het mij op dat ik onderweg weer bitter weinig dieren zie. Zou ik ze momenteel niet meer nodig hebben? Wel een overreden poes gezien waarvoor ik een klein gebedje heb gedaan en hier bij mij thuis zit het vol vogels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten