banner

banner

donderdag 28 juni 2007

Eindelijk weer gezelschap

Het is nog niet zondag maar dit moet ik toch al melden voor ik het vergeet. Na lange tijd vrij eenzaam geweest te zijn onderweg, (afgezien van enkele vogels in de lucht die te ver af waren om goed te zien wat het was), heb ik gisteren weer gezelschap gekregen en hoe! Op de parking van mijn werk, vlak achter mijn auto, zaten 3 kauwen. Kraaien waren het niet want ze hipten ipv stapten en ze hadden ook een kleinere bek. Toen ik dichterbij kwam, vlogen er 2 op, ene hipte nog wat en vloog dan ook weg. Toen ze in één van de bomen zaten, riepen ze ook nog naar elkaar (of mij?).
Kauwen zijn kraaiachtigen en zijn symbolen van scheppingsvermogen, magie en spirituele kracht.
Ik ben nog steeds op zoek naar ander werk, zou dit een gunstige voorbode zijn? Ik hoop het in ieder geval!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten