banner

banner

zaterdag 6 augustus 2016

Droom over lucifers

Hele rare droom hoor. Ik had zo een klein geel doosje lucifers vast. Ik keek in de spiegel en zag blaren/blaasjes op mijn lippen. Ik nam een lucifer, stak hem aan, en brandde de blaasjes weg!

Gebruik je een lucifer in je droom, dan heb je de oplossing gevonden van een probleem dat je al een tijdje dwars gezeten heeft. Het kan ook zijn dat je meer helderheid in je leven wilt. Een lucifer in je droom kan ook staan voor een beginnende liefde of conflict. Verder kan een lucifer staan voor het begin van een overgangssituatie.

Droom je over iemand met dikke, lelijke lippen, dan staat dit voor een ongelukkige relatie of een overhaaste beslissing. Volle lippen staan voor harmonie, overvloed, wederzijdse genegenheid en vertrouwen. Dunne lippen staan voor intelligentie. Als je droomt dat je lippen opgezwollen zijn en zeer doen, dan heb je sterke verlangens waar niet aan tegemoet gekomen wordt. Droge, gebarsten of pijnlijke lippen staan voor iets wat je niet gemakkelijk kunt uiten.

Ik kan er geen touw aan vast knopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten