banner

banner

maandag 16 februari 2015

Zwanger in droom

Iedereen die me kent, weet dat ik nooit een kinderwens gehad heb en dat ik er nooit eentje zal hebben. Waarom ik dan dit in hemelsnaam droom is me een raadsel. Misschien omdat enkele vriendinnen zwanger zijn? Ik ben ook al bijna 3 jaar single en ben dus niet bang dat er een ongelukje gebeurd is.

De verklaring volgens Grote Beer Dromen: Ben je niet (bang dat je) zwanger (bent), dan staat een droom waarin je zwanger bent voor een aspect van je persoonlijkheid of je leven dat je nu aan het ontwikkelen bent, maar waarvan je nog niet klaar bent om erover te praten of er iets mee te doen. Een droom waarin een zwangerschap voorkomt staat voor een nieuw idee of een nieuwe richting of doel.

Hm, de verklaring klinkt wel positief. En het klopt wel, ik wil wel een volgende stap doen, maar ben tegelijk ook bang voor de verandering en de consequenties die het met zich mee kan brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten