banner

banner

zaterdag 7 februari 2015

Konijnen kwijt in droom

Net zoals ik vroeger echt deed (toen ze nog jong waren en Fluffy nog leefde) liet ik de konijnen op het terras spelen. Plots liep mijn terras vol katten dus ik wil hen naar binnen halen. Ineens zijn er ook veel konijnen en ik vind mijn konijntjes niet dadelijk terug omdat het allemaal look-a-likes zijn. Dan hoor ik Snowy niezen dus ik herken hem. En Fluffy laat zich op haar zij vallen zodat ik haar buikje kan aaien, net zoals Indy van de week in het echt deed.

Ik denk dat ik hier geen verdere verklaring achter hoef te zoeken. Ik heb net 3 grasmatten gekocht zodat Indy in de lente/zomer kan buiten spelen (onder toezicht weliswaar!). Maar... hier lopen soms ook katten op het muurtje en die wil ik écht weg hebben! Ik heb niets tegen katten maar het zijn roofdieren die soms konijnen pakken. En ik zal alles doen om mijn lieverdjes te beschermen! Ik weet alleen nog niet goed hoe ik het in de praktijk moet omzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten