banner

banner

zondag 3 augustus 2014

Droom over Chica, merels en regenboog

De 2de keer dat ik van mijn poppeke gedroomd heb en weer voelde het zo intens en warm. Misschien heeft het te maken met de lieve zachte kusjes die ik gisteren op haar klein warm hoofdje gaf. Ze was zooo aan het genieten en ik dan ook natuurlijk.

In mijn droom liep ik rond in een soort museum waar spullen stonden van de 19de eeuw, met ook een voorbeeld van hoe de mensen toen leefden. De hele tijd droeg ik Chica ontspannen op mijn linkerhand (wat ze in het echte leven niet zo leuk vindt). Met mijn rechterhand aaide ik haar hoofdje en rug en ik gaf haar kusjes op haar hoofdje. Soms was Chica aan het rondvliegen, maar ze verloor me nooit uit het oog en volgde me overal.

Ineens had Chica een jasje met kap aan, met een schapewollen vacht vulling, geen idee waar dat op slaat...
Toen was de droom voorbij. Misschien heb ik ook over haar gedroomd omdat ze gisteren pardoes op de ventilator landde. Gelukkig stond hij niet aan!


Toen ik van de week thuis kwam van het werk, stond er in de verte een mooie regenboog. En dat terwijl er hier geen druppel regen gevallen was. Volgens internet betekent een regenboog dat er op dat moment een verbintenis is tussen jou en de hemel en aarde. De regenboog is een brug tussen die twee.
Zou het een boodschap van mijn lieve Fluffy zijn?


En nog vorige week kreeg ik op een avond een mooi concert van blijkbaar alle merels in de buurt Laughing. Omdat ik geen geluid kan opnemen: vlug een filmpje gemaakt met het fototoestel. Het beeld is dus niet zo interessant Wink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten