banner

banner

vrijdag 25 januari 2013

Nog dromen over Fluffy

Het is heerlijk dat mijn kleine meid nog in mijn dromen verschijnt! Daar kan ik haar nog voelen, knuffelen en kusjes geven.

De eerste 2 dromen dateren van rond 12 januari, toen ik heb ik 2 nachten na elkaar over haar gedroomd. In de eerste droom was ze een wallaby (kleine kangoeroe), dat was één van haar bijnamen omdat ik vond dat ze er wat op leek. En ik wist dat het Fluffy was omdat ze een "plof" maakte, ze rolde zich op haar zij en voelde zich duidelijk goed.
In de 2de droom was ze gewoon Fluffy, inclusief haar traanoogje van de laatste jaren. In deze droom was ik haar aan het knuffelen en dat voelde zo echt. Heerlijk!

In de droom van gisteren, zat ze op het vetbed aan de zetel. Ze was een blindedarmkeutel aan het eten en ging er bijna met haar voorpoot inzitten ;-). Ze was duidelijk jonger, niet het bijna kreupel konijntje van het laatste jaar. Ze kwam een beetje uitdagend op me af gelopen om dan weg te lopen (zoals ze vaak deed). Ik nam haar bij haar heupjes en - zoals in het echte leven - stopte ze en liet ze zich gewillig knuffelen. Goh, wat mis ik dat zacht troostend vachtje met die lekkere geur :(.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten