banner

banner

vrijdag 18 januari 2013

Dromen over Snowy

Snowy is momenteel ziekjes :(. Daarom zal ik waarschijnlijk deze dromen gehad hebben. Ik ben zo bang dat hij weer EC heeft en dat ik ook hem ga verliezen.

In de droom van gisteren til ik Snowy op en houdt hem tegen mij aan (kontje links, kopje rechts), ik kus hem waar hij het zo graag heeft (net onder zijn oortje). Plots is hij zwart en als ik hem neerzet, verandert hij in een franse bulldog die zijn rechtervoorpoot uit de kom heeft. Ik zet de poot weer recht... :/.

De droom van afgelopen nacht was minder goed. Snowy is weer een zwart konijntje, zijn ogen zien er grijs/troebel uit. (Cataract kan een symptoom zijn van EC). Hij probeert op zijn achterpootjes te staan maar valt om. Ik zet hem recht en ondersteun zijn nekje en zie dat zijn oogjes van links naar rechts bewegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten