banner

banner

zondag 4 mei 2008

Healing

Poeh, erg lang geleden dat ik nog een logje geschreven heb. Ik heb het dan ook erg druk met studeren voor mijn examen van hondengedragstherapeute. 

Bovendien kreeg ik vorige week het slechte nieuws dat De Konijnen-Burcht (het konijnenasiel waar ik mee samenwerk) moet sluiten van de gemeente vanwege klachten van de buren. Ik was razend, verdrietig en teleurgesteld tegelijkertijd :(. Mensen die zo goed werk leveren en zich inzetten voor het goede doel worden gestraft. Waarom toch? Op momenten als deze heb ik mijn bedenkingen over het universum en dat alles gebeurt voor een reden. Met de zomervakantie voor de deur zie ik de toekomst van veel konijntjes niet rooskleurig in. Ik heb dan volop gemaild en oplossingen gezocht en ben een petitie gestart, we hebben zoveel mogelijk handtekeningen nodig, zeg het vooral voort en stuur de petitie door! http://www.ipetitions.com/petition/konijnenburcht/ 

Maar goed, ik wilde het eigenlijk over healing hebben. Ik probeer al een tijdje of ik helende energie kan geven, zelf voel ik nog steeds geen reactie behalve een beetje warme handen. Mijn Fluffy had al een tijd last van een ontstoken linkeroogje. Dat kwam heel plots op en dan kon het oog echt tranen voor enkele uren maar zo plots ging het ook weer over. Onmogelijk om zoiets te behandelen met een zalfje. Daarom heb ik handoplegging geprobeerd en ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, het zou toeval kunnen zijn, maar we zijn nu 2 weken verder en Fluf heeft geen last meer van haar oogje. Ach, ik ben alleszins blij dat ze er geen last meer van heeft, of ik er nu mee geholpen heb of niet. De dierenarts (en ik zelf ook) was eigenlijk bang dat een tandprobleem de oorzaak kon zijn. Ik zal het steeds in de gaten houden en regelmatig healing geven. Hopelijk blijft het probleem op die manier weg of kan ik tenminste de pijn verminderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten