banner

banner

woensdag 16 april 2008

Astronautendroom

Wederom een heel vreemde droom waarin ik niet eens meespeelde maar enkel toeschouwer was. 

Het speelde zich af in de space shuttle. De astronauten waren op weg terug naar de Aarde en op dat moment was ik toeschouwer op Aarde zelf, in het station van NASA. Van daar uit hoorde ik een noodoproep van een astronaute aan boord. Zij stond op het punt te bevallen en merkte dat er iets ernstig mis is. Ze schreeuwt het uit van de pijn en zegt dat er iets mis is met haar buik. Het volgende beeld dat ik krijg is vanuit de space shuttle zelf, de baby is ter wereld gekomen en is niet helemaal menselijk. In plaats van een mond heeft de baby een bek, daaruit komt een luchtbel en de moeder eet die met afschuw op. 
Dan ben ik weer in het NASA station en ik hoor de astronaute roepen dat de baby niet normaal is, dat ze zo niet op Aarde kunnen landen wegens gevaar voor de mensheid en dat ze geen andere uitweg ziet. Net op het moment dat ze door de dampkring gaan komen, weerklinkt er een harde knal en zien we op de schermen dat de shuttle ontploft is. De astronaute heeft zelf de ontploffing veroorzaakt om het wezen te vernietigen. 

Geen idee waar deze droom vandaan komt hoor, heb nergens op TV astronauten gezien of zo. Waarschijnlijk een te grote verbeeldingskracht want deze droom lijkt me geen betekenis te hebben. 

Oh ja, i.v.m. mijn vorige log: ik ben mijn leven aan het beteren. Ik eet en leef algemeen weer gezonder en dat werpt vruchten af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten