banner

banner

zondag 20 januari 2008

Dankbaar

Dat is het enige woord waarmee ik kan formuleren wat ik nu voel. De lezers die de weblog volgen weten dat wij heel wat pech hebben gehad en dat we het financieel niet al te breed hebben. Daarom ben ik ook werkelijk dankbaar dat er mensen zijn die aan ons denken en die ons willen helpen in tijden van nood. Vroeger schaamde ik mij een beetje daarvoor maar ik besef nu dat dit nergens voor nodig is. 
Zo heb ik de laatste tijd al veel kleren gekregen die nog zo goed als nieuw zijn, kookpotten en -pannen en we verwachten nog nieuwe overgordijnen en een bankstel, allemaal gratis. Het zijn uitgaven die we nu met een gerust hart niet hoeven te doen en op die manier kunnen we doorsparen voor andere dringende dingen. 
Want met een eigen huis (waarvoor ik ook dankbaar ben) zijn er ook altijd kosten: zo is onze lavabo stuk, het terrasdak nog steeds lek, de gevel vertoont barsten… 

Maar alles op zijn tijd, ik geloof dat mijn beschermengel er wel voor zorgt dat alles op zijn pootjes terecht komt. Voor de rest niet zo heel veel nieuws. Ik ben begonnen met de 2de module van hondengedrag en hoewel het héél interessant is, denk ik ook dat het héél moeilijk zal worden. 
Mijn boek maakt ook vorderingen (dat werd tijd) en ik heb weer wat tijd om bij te lezen (ben 3 boeken tegelijk bezig waaronder healing voor dieren). En dan kan ik nu ook melden dat er eindelijk grote vorderingen zijn wat betreft de update van de spirituele site! Ik hoop ze tegen eind januari af te hebben, indien er niets tussenkomt natuurlijk ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten