banner

banner

dinsdag 7 mei 2019

Grijze kat

Ik weet niet van wie deze kat is, maar ze vond het blijkbaar erg warm op de vuilbak van mijn buren. En poseren kan ze ook goed 😊.




Betekenis: Er zal Geluk, Voorspoed en succes gaan komen binnenkort.

Tweede betekenis: " Ik kan je helpen die dingen te zien die in het donker verborgen liggen. Vertrouw in mijn krachten en de waarheid zal zich voor je openbaren.”

Licht:    
vrijheid; onafhankelijkheid; levensvreugde; zevende zintuig; paranormaal begaafd; scherpe observering; zelfvertrouwen; slagvaardigheid; genieter van het leven; bewaker van huis en haard;  verdediging tegen indringers; tederheid

Persoonlijk:    
volg het pad van je ziel; boodschapper van de ziel; neem verantwoordelijkheid voor je leven en vind je expressie in hetgeen wat er is

Affirmatie:   
" Vrij en zonder beperkingen volg ik het pad van mijn ziel.”
" Ik ben vrij, vrij, eeuwig vrij.”

Bron: https://www.shamanshome.com/krachtdier-boodschappen/zoogdieren-i-tm-p/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten