banner

banner

zondag 17 februari 2019

Vroege lentetaferelen


Er komt weer een supermaan aan nu dinsdag.


Ze stond vanavond al aan de hemel, terwijl het nog licht was.


Ik krijg weer veel eksters te zien.

De mogelijke verklaring:

Ekster - Juiste gebruik van intelligentie, beschermgeest, occulte en  metafysische kennis.

Zoals de ekster duikt op glanzende voorwerpen, zo duikt u op zaken die u trekken. Daarin zult u een grote edelmoedigheid vertonen, morele kracht, loyaliteit en trouw. Het kan iets geheel nieuws zijn waarop u zich stort. Dat u misschien niet de juiste ervaring heeft maakt helemaal niet zo veel uit want u krijgt namelijk ook te maken met iemand die de nodige ervaring heeft en die ook nog eens te vertrouwen is. Met die hulp aan uw zijde zal het u allemaal wel gaan lukken.


En hier ben ik een beetje euforisch over 😃. Weinig mensen zullen het begrijpen, want het is maar een klein en onopvallend vogeltje. Je hoort ze zo mooi fluiten, maar je ziet ze bijna nooit omdat ze nogal schuw zijn. Maar het is me dus eindelijk gelukt om de heggenmus voor mijn lens te krijgen.

Wel met 100x zoom, dus de foto's zijn niet zo helder als ik zou willen. Maar hij/zij zat ook tegen een moeilijke achtergrond.




Mooi koolmeesje werkte ook goed mee 😊.




Ze doen zich ook tegoed aan de vetbollen die ik gehangen heb.


Huismus (mannetje).



Pimpelmeesjes.




Zonsopgang.


En nog een filmpje van de fluitende heggenmus. Sorry voor het gewiebel, is met 100x zoom en zonder statief gefilmd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten