banner

banner

maandag 17 december 2018

Roodborstje

Het heeft even gesneeuwd en dat zorgde voor mooie foto's. 



En als extra bonus hoorde ik een roodborstje zingen. Natuurlijk zag ik hem niet met het blote oog, dus ik ben hem gaan zoeken met de lens en ik heb het wondermooi vogeltje gevonden 😍.




De spirituele betekenis van het roodborstje:

Ik ben in je leven gekomen om je naar nieuwe groei te leiden. De periode van stilstand is voorbij en je leven gaat weer vooruit. 
Bron: https://www.shamanshome.com/krachtdier-boodschappen/vogels/

Roodborstjes staan voor bescherming en verschijnen meestal in de eigen tuin. Als je het vogeltje ziet, is dit een duidelijk teken dat je dicht bij jezelf mag blijven en dat het goed is om een fijne leefomgeving voor jezelf te creëren. Zorg voor een rustige en warme eigen plek waar je emoties tot rust kunnen komen, zodat je gevoel niet verloren gaat. En laat niets of niemand dit domein, oftewel jouw eigenheid, verstoren.
Bron: https://www.lisaportengen.nl/liefde-2/de-tekens-op-ons-pad/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten