banner

banner

zondag 3 juni 2018

Weer natuurfoto's

Van deze 7 foto's viel het kleurenpatroon mij op: zwart wit. Ik vond wel de uitleg over de kleuren apart, maar niet tesamen. Na veel zoeken toch eindelijk dit gevonden:
Deze kleurencombinatie maakt tegenstellingen duidelijk.
De kleuren van het Yin yang-symbool. Het dynamische proces waarbij de tegenpolen van elkaar afhankelijk zijn; nacht en dag, stilstaan en bewegen. Niets is absoluut.
Bron: http://tomwesteneng.nl/kleurcombinaties.html

De ekster in de boom zat trouwens net boven de kat.

















Deze kroop ineens op klaarlichte dag zomaar naast mij 😱. Helaas aan mijn blinde kant dus ik zag ze pas toen ze net niet mijn hand raakte die op de muis lag. Ik vloog van de schrik een meter naar achter, Indy (die lekker lag te slapen in haar mandje) stoof naar de eetkamer, al stampend...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten