banner

banner

donderdag 19 april 2018

Regenworm op graf

Gisteren ging ik het graf van mijn moeder nog een keertje bezoeken. En daar lag zomaar een regenworm te kronkelen. Raar want er staan geen echte planten op, het had niet vers geregend en het gras was toch een heel eind weg.
Ik schrok toch wel even van de betekenis
(bron: http://www.shamanshome.com/pages/sub/87700/Overige_dieren.html).

Worm

Boodschap:


" Ik geef je de moed om je verleden aan te kunnen gaan en de dingen klaar en duidelijk te kunnen zien voor wat zij waren en hoe ze je huidige leven hebben beïnvloed. Dit is nodig om het oude los te kunnen laten en de weg vrij te maken voor het nieuwe.”


Licht:    
van oude fouten leren; verwerken van verleden trauma’s; moed; grondig; flexibel; groei; loslaten; vastberadenheid; bedachtzaamheid 


Donker:    

de realiteit niet willen of kunnen zien; vasthouden aan het verleden; in het verleden blijven hangen; emotioneel verstijfd; kwetsbaar; fouten weer en weer herhalen; te snelle beslissingen maken


Element:    
Aarde; Ether

Energetisch:     
losmaken van energieblokkades; 1e, 2e en 3e Chakra

Lichamelijk:    
spieren; spijsverteringsorganen 

Persoonlijk:    

het bewerken van het verleden; het onderzoeken van het verleden; open staan voor nieuwe groei 


Affirmatie:

" Ik zie nu mijn verleden voor wat het is – verleden en ik kijk met nieuwe moed uit naar de toekomst.”
" Alleen Geluk en Welzijn zijn echt. Al het andere vervaagt.”

Zou het een boodschap van mijn moeder zijn? Zou ze op deze manier ook haar verleden verwerken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten