banner

banner

woensdag 7 maart 2018

Droom kerkspits en water

Wat een rare dromen...

In mijn eerste droom wilde mijn vader (of L?) Indy corrigeren omdat ze "stout" was geweest. Ik schreeuwde terug dat hij het recht niet had en dat IK wel zou beslissen of ze gecorrigeerd moest worden.

In de volgende droom was ik bij mensen op bezoek. Ze woonden naast een kerk. Plots hoorden we een vreselijk gekraak en de kerktoren/spits stortte naar beneden, o.a. op de veranda van hun huis. Gelukkig raakte niemand gewond.
De spits had ook een gat in de weg geslagen en het had geregend. Dus om aan de overkant te raken, moest iedereen door het water waden. Ik rolde de pijpen van mijn broek omhoog en begon aan de oversteek. Het water was niet echt helder, maar ook niet echt modderig. Toen sprong Indy bij me en maakte me wakker.

De verklaringen:

Kerktoren 
Als je droomt over een kerktoren, dan dien je je meer bezig te houden met de dingen om je heen. Je mag meer van jezelf leggen in een persoonlijke relatie waarin je je meestal terughoudend opstelt. Breekt de toren af en valt hij naar beneden, dan ben je bang dat je weinig indruk op mensen maakt.

Waden 
Water staat in je droom voor je onderbewuste. Droom je dat je door helder water waadt, dan is je onderbewuste helder en zonder zorgen. Waad je in je droom door modderig water, dan zijn er veel zaken die je onderbewuste bezighouden. Je komt er niet goed uit, bent verward.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten