banner

banner

zondag 2 juli 2017

Dromen over mijn konijntjes

Ik droom de laatste dagen bijna voortdurend over mijn konijntjes. En daar ben ik natuurlijk heel blij mee 😍. Ook de dromen over Fluffy en Snowy zijn alleen maar positief 💖. Willen ze zo laten zien dat het goed met ze gaat?

Een samenvatting van de dromen:

Indy die zoals in het echte leven aan mijn voeten komt slapen. Maar dan huppelt ze naar mijn gezicht en krult zich lekker op in mijn armen 💗. Ik zou niets liever willen dan dat, maar in het echte leven houdt ze er niet van om zo beklemd te worden 😉.

Fluffy en Snowy zijn aan het spelen in de woonkamer en ik zit aan mijn bureau. Snowy komt bedelen voor snoep, maar Fluffy jaagt hem weg omdat zij de eerste wil zijn.
Snowy pak ik op, op de manier die hij fijn vond. En dan geef ik hem uitgebreid kusjes en begraaf mijn neus in zijn zacht wollig vachtje 😘.
Fluffy knuffel ik uitgebreid op de grond en ik voel haar welgevormde rondingen en zacht vachtje onder mijn handen 💝.

Snowy komt met zijn lieve spillebeentjes naast mijn voeten liggen.

Verder waren er nog dromen over hen, maar die heb ik niet meteen opgeschreven en ik ben ze vergeten. Maar ze waren allemaal erg mooi.

Ik ben de laatste weken heel emotioneel en zit volop in het rouwproces ivm mijn moeder. Zouden ze mij daarom komen steunen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten