banner

banner

zaterdag 4 februari 2017

Ekstergeluid 's nachts

Ik lag al even neer, maar werd wakker gehouden door mijn eigen hoestbuien. Om 0u30 hoorde ik ineens een vreemd geluid. Huh? Kan ik nu echt het gekwetter van een ekster horen op dit uur? 

Ik beeldde het me duidelijk niet in, want Indy kwam ineens door de tunnel gestoven. Sprong op de zetel, op de leuning en stond recht om het geluid goed te horen. En ze stormde meteen daarna weer bang weg. 

Ik ging aan het raam kijken en denk dat ik de ekster in de boom schuin tegenover me heb zien zitten. Daar kwam het geluid alleszins vandaan.

Als totemdier heeft hij deze betekenis: Intelligentie, occulte kennis, beschermgeest.

De laatste dagen zie ik ook weer veel dubbele getallen. Boodschappen van de engelen, maar met betrekking tot wat precies? Mezelf of de situatie rond mijn moeder?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten