banner

banner

woensdag 2 december 2015

Fluffy opnieuw in droom

Natuurlijk denk ik iedere dag aan mijn meisje, haar foto's zijn hier ook alom aanwezig. Toch ben ik niet bewust met haar bezig geweest. Daarom was het dan ook een fijne verrassing dat ze in mijn droom verscheen.
Nochtans was het niet zo een fijne droom, en toch bezorgde hij me geen akelig gevoel. Integendeel, ik voelde me gerust en kalm. 
Ik droomde dat ik Fluffy vasthield met 2 handen, een beetje zoals op onderstaande foto. 


Alleen zat ze op de grond en rond haar lagen 3 bloederige plassen. Fluffy plaste in het echte leven soms bloed uit frustratie. In mijn droom zei ik tegen haar: "rustig maar meisje, ik begrijp wat je bedoelt en we lossen het wel op". Ook in het echte leven had ik even een openbaring omdat ik plots begreep wat ze me wilde zeggen. Het was een intens warm gevoel dat ik nooit meer zal vergeten en dat ik sindsdien ook nooit meer gevoeld heb.
Dank je, mijn poffertje, dat ik je nog eens mocht zien en voelen. Love you, baby girl...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten