banner

banner

zondag 13 september 2015

Dromen over de knijntjes

Mijn eerste droom kwam tijdens een dutje enkele dagen geleden. Indy en Snowy liepen samen los in de woonkamer. Indy had weer "peper in de kont" en was achter Snowy aan het lopen. Hij wilde alleen maar slapen en verstopte zich ergens waar zij niet bij hem kon. Toen kwam ze mij tegen mijn enkels porren, zoals ze dat ook in het echte leven doet :).

Mijn 2de droom is van afgelopen nacht. Snowy liep in de badkamer (in het echt is het Indy trouwens) en hij sprong in het bad. Net toen ik hem er wilde uithalen, sprong hij op de rand van het bad en begon daar behoedzaam als een kat te lopen.

Veel verklaring moet ik er niet achter zoeken. Ik ben gewoon dol op mijn lieverdjes en ben blij dat ze ook 's nachts bij me zijn. Ik slaap trouwens erg slecht door de pijn van de sinusitis en oogspierontsteking, misschien heeft het daar ook mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten