banner

banner

maandag 22 december 2014

Droom over gootstenen

Tja, vraag me niet hoe ik erbij kom om over dit onderwerp te dromen, ik begrijp het zelf ook niet. Ik heb weer migraine en daar horen altijd veel dromen en nachtmerries bij. In 1 droom stond ik voorovergebogen over een gootsteen, maar ik leek wel een reus en de gootsteen heel laag bij de grond. In de andere droom zat ik onder de gootsteen en moest ik hem met alle kracht omhoog houden. Hij was loodzwaar dus ik denk dat hij vol water stond.
En vandaag was ik onderweg en wat rijdt er voor mij? Een auto met aanhangwagen met... een gootsteen erop!

De verklaring op grotebeerdromen: 
Een gootsteen in je droom staat voor je gevoelens en hoe je omgaat met je emoties. Het kan nodig zijn dat je jezelf reinigt van gevoelens uit het verleden en een nieuwe start maakt. Stond er water in de gootsteen, dan heb je problemen in je familie of teleurstelling in de liefde.

Herkenbaar. Ik maak ook weer een moeilijke periode door, financiƫle onzekerheid, bejaarde diertjes die zorgenkindjes worden, externe druk door trajectbegeleiding enz. De kerstperiode maakt het niet beter. Ik hou wel van de lichtjes, maar het feest zelf zegt me niets. Mijn familie viert sowieso niets en gezien ik alleen ben, is er ook niet veel gezelligheid. Natuurlijk heb ik mijn dierlijke familie wel om me heen, gelukkig maar. Maar door zulke feestdagen word ik weer met de neus op de feiten gedrukt dat ik niet bij familie terecht kan.
Maar zoals gewoonlijk probeer ik er het beste van te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten