banner

banner

vrijdag 18 april 2014

Gedroomd over Snowy

Dat gebeurt niet veel, maar het is zooo genieten. Zeker als je wakker wordt en meteen verder kunt knuffelen :). 

Ik kan niet precies zeggen waar de droom zich afspeelde, misschien bij mij thuis, misschien in het natuurhulpcentrum. Er was een info avond en Sil en Bart liepen er ook rond. Ik stond met Snowy op de arm (gebeurt nooit in het echte leven, hij haat het om opgepakt te worden). Hij lag met de pootjes onder zich ingevouwen en rustte zo op mijn rechterarm. Met mijn linkerhand aaide ik zijn lief snoetje, hoofdje en oortjes voortdurend. Ook Sil aaide hem even. Snowy legde zijn kopje helemaal plat zoals alleen hij dat kan :). Zo kon ik zijn lieve dikke wangen en lief neusje en mondje nog beter zien. En plots zag ik dat zijn tandjes scheef stonden. Toen hield de droom op omdat Snowy in het echte leven begon te wriemelen in zijn kooi en mij wakker maakte :).

Op dit moment heeft Snowy weer last van de rui, waardoor hij minder goed eet. Hij heeft last van haartjes in zijn mondje en niest en smakt dan. Misschien heb ik het daarom gedroomd.

Volgens grotebeer.net: Een droom over een konijn betekent dat je op het punt staat om een uitdaging succesvol te besluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten