banner

banner

donderdag 6 maart 2014

Droomflarden

Het zijn woelige en onzekere tijden, net nu ik dacht mijn leven een beetje op orde te krijgen. Misschien droom ik daarom ook zo verward. Ik herinner me nog dat Fluffy in deze droom voorkwam en dat was fijn. Ik herinner me dat ze in deze droom jong en gezond was.
In een andere droom was ik op een bijeenkomst of een evenement of zoiets. Ik voelde me niet goed en een jongen waarmee ik vroeger in de klas heb gezeten, omarmde en troostte mij. Dat voelde goed, want dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn leven.
Ik begrijp niet goed waarom ik de laatste tijd droom over jongens in mijn klas,waar ik nooit meer aan denk en van wie ik de naam niet eens meer kan herinneren!

Volgens grotebeer.net: Heb je van klasgenoten uit het verleden gedroomd, dan kun je je oude ervaringen met je klasgenoten gebruiken om inzicht te krijgen in een huidige relatie. Je hebt iets geleerd van je relatie met de persoon of de mensen waarover je gedroomd hebt en die les kan je nu helpen in een aspect van je leven. Kijk dus naar de mensen waarover je gedroomd hebt en de ervaringen die je met ze gehad hebt om te ontdekken hoe je met een huidige situatie of relatie om kunt gaan.

Hm, ik zie het (nog) niet. Ik weet alleen dat ik me dieper en dieper in de put voel zakken. En dan voel ik me weer schuldig tegenover Snowy want hij verdient dit niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten